تست باتریGALAXY S6


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 24 اسفند 1393
بازدید : 789
نویسنده : بنیامین سلمانی
سامسونگ پیش از این ادعا کرده بود که با اینکه گلسی اس ۶ از قدرت پردازشی و رزولوشن تصویر بالاتری نسبت به گلکسی اس ۵ برخوردار بوده و در عین حال ظرفیت باتری آن هم کمتر از پرچم دار قبلی این شرکت می باشد ، اما این موارد هیچ مشکلی در طول عمر باتری Galaxy S6 ایجاد نکرده و جای نگرانی نیست.اما بررسی تخصصی GSMarena بر روی این گوشی داستان دیگری را روایت می کند !

galaxy-s6-back

 

در بررس3gی‌های انجام شده، اینطور بنظر میرسد که باتری پرچمدار جدید سامسونگ، تنها حدود ۱۷ ساعت و ۲۹ دقیقه میتواند برای مکالمه مداوم در شبکه ۳G دوام بیاورد. این در حالی است که گلکسی اس۵ در این تست تقریبا ۱۰ ساعت بیشتر دوام آورده بود!

wifiوبگردی با اینترنت WiFi دومین تست انجام شده روی این تلفن هوشمند است که رکورد نچندان جالب ۸ ساعت و ۴۴ دقیقه، نشان از عملکرد ضعیف سامسونگ دارد، چرا که در گلکسی اس۵ این مقدار نیز حدود یک ساعت بیشتر بود.

videoاما اگر بخواهیم با گلکسی اس۶ بصورت مداوم ویدئو ببینیم، باتری این دستگاه برای مدت ۱۰ ساعت و ۲۴ دقیقه شما را یاری خواهد کرد. حال اگر این رکورد هم با گلکسی اس۵ مقایسه شود، دوباره شاهد افت ۱ ساعته‌ی عمر باتری گلکسی اس۶ هستیم.

webدر نهایت، وقتی شما هر روز یک ساعت وبگردی داشته باشید، یک ساعت ویدئو تماشا کنید و یک ساعت هم به مکالمه تلفنی با گلکسی اس۶ بپردازید، این گوشی شما را برای مدت ۶۴ ساعت یا همان ۲ روز و نیم همراهی خواهد کرد. چیزی که شاید بتوان گفت برای سامسونگ شرم آور است!

galaxy-s6-battery-life

 

منبع:گجت نیوز




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 126
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 123307
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com